Serge Machielsen

In het dagelijks leven is Serge actief als technisch netwerkconsultant. Daarbij probeert hij een Europees computernetwerk in de lucht te houden. In zijn vrije tijd is hij te vinden in sporthal Den Butter als actief spelend lid van B.C. Bever uit Rijen. Ook zet hij zich al heel wat jaren in voor de VVD Gilze en Rijen. Zo heeft hij zich al een periode ingezet als gemeenteraadslid en is hij al jaren actief als commissielid met de focus op ruimte, verkeer en wonen.

Serge Machielsen vertelt: “Ik zet me graag in voor echt belangrijk zaken voor de inwoners van onze vier dorpen. Zo bieden de plannen in de spoorzone de gelegenheid om het station ook voor de langere termijn in Gilze en Rijen te behouden. Dat is enorm belangrijk voor ons dorp. We willen de spoorzone afronden met een veilige en comfortabele onderdoorgang Stationsstraat-Julianastraat voor fietsers, voetgangers, lokaal autoverkeer en alle hulpdiensten. Een tunnel die namelijk niet geschikt is voor de brandweer, zorgt er namelijk voor dat de brandweer niet meer op tijd kan zijn als er een ernstige brand is in Rijen-Zuid. En dat wil je niet als elke seconde telt. Ook willen we de inwoners niet isoleren van de voorzieningen zoals huisartsen en winkels die aan de noordzijde van het spoor liggen.”

Serge is blij zich in te kunnen zetten voor de inwoners van onze vier dorpen: “De VVD Gilze en Rijen is niet van het roepen langs de zijlijn, maar werkt elke dag om Gilze en Rijen goed te houden en beter te maken. Daar wil ik ook de komende jaren graag mee doorgaan.”