Lijsttrekker David Vermorken gaat aan de slag voor onze vier dorpen!

De 32-jarige David Vermorken is lijsttrekker voor de VVD Gilze en Rijen. Hij kijkt uit naar de komende vier jaar: “Samen met een enthousiast team van lokale mensen, heb ik er veel zin in om de komende vier jaar aan de slag te gaan voor onze vier dorpen. Want woorden bouwen geen nieuwe huizen en onze buurten knappen zichzelf niet op. En onze vier dorpen worden niet vanzelf veiliger, daar moet je wat voor doen. Gelukkig kun je daar voor kiezen door op woensdag 21 maart op de VVD Gilze en Rijen te stemmen. Kies voor doen!”

David heeft een relatie met Onno en werkt in het dagelijks leven als Procesbeheerder ICT. Sinds 2014 is hij raadslid en afgelopen zomer werd hij fractievoorzitter en lijsttrekker van de VVD Gilze en Rijen. De afgelopen jaren heeft David zich sterk gemaakt voor onze vier dorpen: “Als VVD hebben we de afgelopen vier jaar geknokt voor onze vier dorpen. Zo wordt er een mooi nieuw sportcomplex Den Butter gebouwd en is het kruispunt Stationsstraat – Constance Gerlingsstraat veiliger geworden. Ook hebben wij altijd gepleit voor extra lokalen voor basisschool De Vijf Eiken in Rijen en dat gaat deze zomer eindelijk gebeuren.”

Maar er valt ook nog genoeg te doen volgens David: “Zo hebben we de afgelopen jaren steeds gevraagd om meer BOA’s. Want alleen dan kan de gemeente goed zorgen voor veilige dorpen en kunnen we de bestaande overlast bestrijden. Zeker als straks de aanleg van ondergrondse containers in onze vier dorpen toch door zou gaan. Dan moet de gemeente wel de mensen hebben om afvaldumping bij die containers tegen te gaan.”

De ondergrondse containers zijn aan de orde gekomen. David: ”De VVD Gilze en Rijen is de enige partij in de gemeenteraad die consequent tegen het vervangen van de grijze bak voor ondergrondse containers heeft gestemd en die dit terug wil draaien.  Als VVD Gilze en Rijen vinden we dat we de beste plannen gewoon samen met de inwoners moeten maken. Want we zitten niet in de gemeenteraad voor onszelf, maar voor alle inwoners van onze vier dorpen. Daar mag u ons de komende vier jaar aan houden!”

Heeft u nog vragen of opmerkingen, neem vooral contact met ons op! David kunt u mailen via mail@davidvermorken.nl  en bellen en Whatsappen op 06-14137402.