Bestuur VVD Gilze en Rijen houdt koers

Op maandag 9 november heeft de VVD Gilze en Rijen in Molenschot haar tweede Algemene Ledenvergadering van 2015 gehouden. Op de agenda van deze Najaars-ALV stond onder andere de bestuurssamenstelling, een politieke update van raadsleden Hans Rutten en David Vermorken en een presentatie van de plannen van het bestuur voor 2016.

Het bestuur van de VVD Gilze en Rijen zal het komende jaar onder andere actief inzetten op het opzetten van een regionaal VVD-netwerk en op actieve vormen van communicatie naar de leden en de achterban van de VVD. Dit doet het bestuur in een andere samenstelling: Wil van Hoek en Don Woldhuis legden beiden hun functie neer. Wij bedanken Wil en Don nogmaals voor hun inzet voor de VVD. Met Remco van den Dungen als secretaris en René Vermorken als penningmeester is het bestuur van de VVD Gilze en Rijen weer aangevuld met twee enthousiaste nieuwe bestuursleden.

Voorzitter Jelle van Nuland is blikt met genoegen terug op de vergadering en kijkt ernaar uit om ook komend jaar actief met het bestuur van de VVD Gilze en Rijen aan de slag te gaan. “Goed om te zien dat VVD’ers in Gilze en Rijen zo actief betrokken blijven bij hetgeen in het bestuur en in de fractie gebeurt. Dat geeft veel energie om ook in 2016 verder te bouwen aan een sterke VVD in onze gemeente”.