Liselotte de Boer (plaats 5) aan de slag voor veilige straten en stoepen

De 42-jarige Liselotte de Boer uit Rijen staat op plaats 5 van de VVD-lijst. Liselotte is gepromoveerd aan de Universiteit van Tilburg en werkt als psycholoog. Ze rondt momenteel de opleiding tot gezondheidszorgpsycholoog af. Liselotte is getrouwd met een luchtmachtmilitair en moeder van twee zonen van 11 en 10 en van een dochter van 7. In haar vrije tijd sport Liselotte graag, houdt ze van koken en van tijd doorbrengen met vrienden. Daarnaast moedigt ze haar kinderen vaak aan langs de lijn en helpt ze regelmatig op de school van haar kinderen.

Liselotte: “Ik ben kandidaat voor de VVD Gilze en Rijen omdat ik van aanpakken houd. Zo moet er echt iets gedaan worden aan de vele slechte stoepen en fietspaden in onze vier dorpen. De afgelopen jaren is veel tijd gaan zitten in verschillende grote projecten. En het is natuurlijk fantastisch dat we straks een nieuw zwembad en een nieuwe sporthal in Rijen hebben. Maar de gewone dingen die de gemeente moet doen, zijn niet op orde. Stoepen en fietspaden worden niet vanzelf veiliger. Daar wil ik me de komende jaren voor inzetten.”

Ook 30-kilometerszones in de woonwijken zijn een prioriteit voor Liselotte: “Bijvoorbeeld rondom De Vijf Eiken in Rijen. Daar moet echt wat gebeuren.”

Liselotte is tegen de nieuwe ondergrondse afvalcontainers: “Als VVD zijn we de enige partij in de gemeenteraad die tegen ondergrondse afvalcontainers gestemd heeft. Wij zouden dit besluit graag terugdraaien. Helaas heeft de coalitie de ondergrondse restafvalcontainers al gekocht. Dat maakt het heel moeilijk om de invoering te voorkomen, want dan gooi je geld weg.”