Brabantse VVD, lokale resultaten!

Op woensdag 20 maart zijn er verkiezingen voor de Provinciale Staten. Op de lijst van de Brabantse VVD staat David Vermorken op plaats 36. David is fractievoorzitter in de gemeenteraad van Gilze en Rijen en steunt de Brabantse VVD bij deze verkiezingen. David: “De afgelopen jaren heeft de Brabantse VVD veel gedaan waar de inwoners van onze vier dorpen profijt van hebben. Daarom steun ik graag als lijstduwer de Brabantse VVD bij deze verkiezingen.”

Verkeer

De afgelopen jaren heeft VVD-gedeputeerde Christophe van der Maat zich volop ingezet voor een betere bereikbaarheid in Brabant. David Vermorken: “Ook voor Gilze en Rijen heeft Christophe de afgelopen jaren belangrijke stappen gezet. Zo wordt binnenkort de N282 (Breda-Tilburg) verbreed en wordt de N631 (Oosterhoutseweg) veiliger gemaakt, onder andere met een tunnel onder het spoor bij de Vijf Eiken. En ook draagt de provincie volop bij aan de Snelfietsroute Breda-Tilburg via onze gemeente. Dat heeft voordelen voor fietsers in Rijen, Hulten en Molenschot. Ook wordt er werk gemaakt van een betere doorstroming op de A58.

Spoor

Ook voor het spoor zet de Brabantse VVD zich volop in. David Vermorken: “Niet alleen door de ondertunneling in de Oosterhoutseweg, maar ook door bij te dragen aan een vernieuwde spoorzone in Rijen met een auto-te-gast-tunnel. Dergelijke projecten kan je als gemeente niet alleen uitvoeren. De steun van de Brabantse VVD, juist ook in de lobby voor meer geld uit Den Haag, is enorm belangrijk om een succes te maken van dit belangrijke project voor de toekomst van Rijen. Het brengt daadwerkelijke realisatie aanmerkelijk dichterbij.”

Stem 20 maart VVD!

Op 20 maart doet uw stem er toe. Op de lijst van de Brabantse VVD staat oud-Rijenaar Jelle van Nuland op plaats 14 en David Vermorken dus op plaats 36. Op de VVD-lijst voor het Waterschap Brabantse Delta staat Mart Gosens uit Gilze op plaats 5. Kies op 20 maart voor doen, stem VVD!