VVD Gilze en Rijen: Steun onze lokale ondernemers, koop lokaal.

De corona-pandemie raakt ons allemaal. Het grijpt in op ons dagelijkse leven. Het is een tijd die niemand ooit heeft meegemaakt. Het college neemt maatregelen en wij als inwoners zijn blij met de duidelijkheid die verschaft wordt. Ook de gemeenteraad weet wat er van haar verwacht wordt, namelijk het controleren van het college op een constructieve manier. Niet alle partijen weten dit nog vorm te geven, in deze voor iedereen splinternieuwe tijden.

De VVD Gilze en Rijen is blij met hoe dit college haar rol in deze voor iedereen moeilijke tijden invult.

“Wij zijn vooral bezorgd om onze lokale ondernemers en hoe zij deze crisis overleven. Voor veel mensen staat de werkgelegenheid in onze gemeente op het spel. Daarom zijn wij als VVD Gilze en Rijen blij dat de gemeente er ook in deze crisistijd voor hen is. Wij steunen van harte de maatregelen die VVD wethouder David Vermorken en zijn collega’s hebben genomen. Maar wij kunnen zelf ook veel doen om onze lokale ondernemers te helpen.

Misschien ging u er altijd al heen, misschien heeft u ze opnieuw gevonden nu u vaker thuis bent: de winkels in onze eigen gemeente.
De bakker, de slager, de bloemist, de groenteboer, de boekwinkel, de slijter enz. Noem ze allemaal maar op. Ondernemers die hun energie, ziel en zaligheid inzetten om het ons naar de zin te maken. Blijf ze steunen”,

aldus VVD raadslid Hans van Nistelrooij.

VVD fractievoorzitter Hans Rutten vult aan: “Ja, ik roep alle inwoners op om onze lokale ondernemers niet in de steek te laten. Koop lokaal!”

Wilt u met ons aan de slag voor onze vier dorpen? Of heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact op met één van onze raadsleden: Hans Rutten op 06-22956693 en via  hansrutten8@gmail.com, Ryan van Osch op 06-42624667 en via ryanvanosch@gmail.com en raadslid Hans van Nistelrooij op 06-20423087 en via h.van.nistelrooij@ziggo.nl.