VVD Gilze Rijen: Provinciale Staten en Waterschap ook voor onze gemeente van groot belang

De VVD Gilze Rijen is aan de slag voor onze 4 dorpen, ook onze vertegenwoordigers in de Provinciale Staten en het Waterschap.

Op 15 maart a.s. zijn er verkiezingen voor Provinciale Staten en het Waterschap. Voor beide besturen heeft de VVD Gilze Rijen lokale kandidaten.

Wij stellen ze graag voor.

Suzanne Zwart uit Molenschot is sinds 2019 lid van Provinciale Staten voor de VVD. Dit combineert zij met haar werk bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit. Suzanne vertelt: “De afgelopen vier jaar heb ik mij binnen de Provinciale Staten beziggehouden met veiligheid, vergunningverlening, toezicht en handhaving. Daarnaast heb ik ook een bijdrage geleverd op het gebied van wegen, natuur en inrichting van de ruimte. Ook zorgt de provincie voor een veilige en schone leefomgeving en stimuleert ze het gebruik van duurzame energie. Allemaal onderwerpen die ook voor onze gemeente van belang zijn. Daar wil ik me de komende vier jaar opnieuw voor inzetten.”.

Mart Gosens uit Gilze is onze lokale kandidaat voor het Waterschap. Momenteel is hij al lid van het Algemeen Bestuur en hoopt hij deze rol ook in de komende periode te kunnen vervolgen. Zijn uitgebreide bestuurlijke ervaring zal hem daarbij zeker helpen.

Mart over het belang van het Waterschap: “Graag wil ik het Waterschap dichter bij onze inwoners brengen. Ook onze gemeente heeft te nadrukkelijk te kampen met droogte, dus moet het beschikbare water beter verdeeld worden. Onder andere door in de landbouw het water slim in te zetten door bijvoorbeeld druppel bevloeiing en het gebruik van meer organische mest. Daarnaast spelen ook onderwerpen als Waterveiligheid en Waterkwaliteit een grote rol. Ik wil me blijven inzetten voor deze grote uitdagingen”.

Laat in de Provinciale Staten en het Waterschap onze lokale belangen behartigen door deze twee kandidaten Suzanne Zwart en Mart Gosens. Wij hopen op uw steun, laat uw stem niet verloren gaan. Ga vooral stemmen op 15 maart a.s.

Doe ook mee met ons!

Je kunt ons bereiken via vvdgilzerijen@outlook.com en via https://gilzerijen.vvd.nl Facebook en Instagram.