VVD opnieuw grootste partij in Gilze en Rijen

Op woensdag 15 maart vonden de Tweede Kamerverkiezingen plaats. Nederland heeft gekozen. De Nederlandse kiezers hebben het verkeerde populisme een halt toegeroepen en de VVD voor de derde keer op rij de grootste partij van Nederland gemaakt. Wij zijn ontzettend dankbaar voor dat vertrouwen en heel gemotiveerd om Nederland stap voor stap nog beter te maken. Iedereen die vorige week gestemd heeft, en in het bijzonder de mensen die voor ons hebben gekozen: bedankt! Ook in Gilze en Rijen was de VVD de grootste partij.

Fractievoorzitter Hans Rutten daarover: “Het is prachtig om te zien dat de VVD ook in Gilze en Rijen de meeste stemmen gehaald heeft. Hiermee zetten we de lijn van de laatste landelijke verkiezingen door. Het geeft ons ook extra vertrouwen om als lokale partij door te blijven knokken voor onze vier dorpen.”

Raadslid David Vermorken vult aan: “De optimistisch boodschap van de VVD  heeft veel inwoners van Gilze, Rijen, Hulten en Molenschot aangesproken. Dat is enorm positief. Datzelfde optimisme proberen wij ook steeds naar voren te brengen in de lokale politiek.”

Bouw mee aan de toekomst

De komende tijd blijft de VVD Gilze en Rijen bouwen aan de toekomst, zodat we in 2018 nog sterker aan de verkiezingsstrijd voor de gemeenteraad deel kunnen nemen. Heb je zin om samen met ons vorm te geven aan die toekomst? Of wilt u gewoon in contact komen met onze raadsleden? Neem dan contact op met fractievoorzitter Hans Rutten of raadslid David Vermorken. Of neem contact met ons op via Facebook, Twitter of Instagram.