VVD Gilze en Rijen wint en gaat met drie raadsleden aan de slag voor onze vier dorpen!

Vorige week woensdag 21 maart vonden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. De uitslag was voor de VVD Gilze en Rijen historisch goed. We kregen steun van maar liefst 1878 inwoners. Dat waren 756 inwoners meer dan vier jaar geleden, een enorme stijging! In elk stembureau in onze gemeente stemden meer mensen op ons dan vier jaar terug. Hierdoor kregen we ook een extra zetel, waardoor er voortaan drie VVD’ers in de gemeenteraad zitten. Wij willen iedereen die op ons gestemd hiervoor hartelijk danken. De VVD Gilze en Rijen gaat de komende vier jaar dan ook met veel enthousiasme aan de slag voor onze vier dorpen.

Jongste raadslid

Naast lijsttrekker David Vermorken, werden ook nummer 2 Hans Rutten en nummer 4 Ryan van Osch met voorkeursstemmen gekozen in de gemeenteraad. Ryan wordt op zijn 20e het jongste raadslid van onze gemeente en het eerste VVD-raadslid uit Gilze.

Enthousiaste campagne

Lijsttrekker en fractievoorzitter David Vermorken: “De VVD Gilze en Rijen blikt terug op een enthousiaste campagne waarin we met veel inwoners van onze vier dorpen gesproken hebben. Het afgelopen jaar hebben wij minstens een keer per maand een buurt van één van onze vier dorpen bezocht. Daarbij zijn we langs de deuren gegaan om te horen wat er leeft onder de inwoners. Ook hebben we veel gesprekken gevoerd met inwoners die ons via internet of persoonlijk benaderden. Daar gaan wij de komende vier jaar mee door.”

Doe mee!

De komende vier jaar gaan we met ons enthousiaste team aan de slag voor onze vier dorpen. Wilt u ook bij ons team komen? Of zijn er dingen die spelen in uw dorp, buurt of straat die u met ons wilt delen? Neem vooral contact met ons op!