VVD Gilze en Rijen luistert naar inwoners

Afgelopen zaterdag 7 april ging de VVD weer langs de deuren in een zonnig Rijen. De gemeenteraadsverkiezingen zijn dan wel net achter de rug, als VVD-fractie willen we constant weten wat er leeft onder de inwoners van onze vier dorpen. Dit maal bezochten we o.a. de Jeroen Boschstraat en Wilhelminastraat in Rijen.

Elke maand gaat de VVD-fractie langs de deuren in een van onze vier dorpen. En zoals altijd, hebben we ook afgelopen zaterdag weer veel nuttige opmerkingen gekregen. Zo spraken we onder andere met inwoners over parkeerproblemen, overlast door kamerverhuur aan gastarbeiders, slecht onderhoud van openbaar groen en te hard rijden in de wijk. Maar ook de zorgen over de plannen voor het Raadhuisplein kwamen uitgebreid aan bod. Veel mensen vrezen toch dat de Russische Roulette op het Raadhuisplein door het huidige plan nog groter wordt.

We gaan de komende tijd met alle opmerkingen aan de slag in de gemeenteraad. En ook de komende vier jaar gaan we maandelijks langs de deuren om van de inwoners te horen wat er leeft in onze vier dorpen. Maar u hoeft uiteraard niet te wachten tot wij bij u langskomen! U kunt ook altijd contact opnemen met onze VVD-fractie. Fractievoorzitter David Vermorken, raadslid Hans Rutten en raadslid Ryan van Osch horen graag van u. Natuurlijk kunt u ons ook bereiken via FacebookInstagram en Twitter.